לכל שאלה, כתובת המייל לפנייה אל צוות תוכן היא: [email protected]

חשוב להדגיש: הרשמה להעברת אירוע תוכן אינה מבטיחה מקום שמור באירועי אנימאטסורי 2024, אלא מהווה כניסה לשלב המיון הראשוני בלבד.

  1. הרשמה להעברת אירוע תוכן
    1. בקשה להעברת אירוע חייבת להיות מוגשת באמצעות טופס ההרשמה הרשמי בלבד, ולעבור בדיקה של צוות תכנים לפני קבלת אישור השתתפות.
    2. בקשה להעברת אירוע אשר לא נמסרה דרך טופס ההרשמה לא תתקבל.
    3. הרשמה להעברת אירוע תתאפשר רק בתנאי שכל המשתתפים באירוע הינם מעל גיל 15, כולל חברי הפאנל, עוזרים בסדנה וכו'.
    4. בקשה להעברת אירוע לא תוכל להתקבל מבלי מסירת הפרטים המלאים בעת ההרשמה. שדות החובה למילוי:
      1. שם וסוג האירוע המבוקש (הרצאה/סדנה/פאנל/אחר).
      2. תיאור האירוע המספר בקצרה במה הוא עוסק ומהי מטרתו (עד 250 תווים).
      3. שמות וגילאי כל חברי האירוע.
      4. פרטי התקשרות תקינים: מספר טלפון סלולרי (במידה ואין, ניתן לרשום מספר ביתי) וכתובת אימייל.
    5. חברי האירוע מתחייבים לעבוד בשיתוף עם צוות תכנים על הכנת האירוע והצגתו.
    6. יש להגיש בקשות לאירועים עד לתאריך ה-12.05.2024. בקשות לאחר מועד זה לא יתקבלו, למעט מקרים מיוחדים בלבד.
    7. כל ההחלטות הנוגעות לקבלת או דחיית בקשה להעברת אירוע הינן של צוות תכנים בלבד. החלטות אלו הן סופיות.
    8. במידה שיש שניים או יותר מעבירי אירוע, צוות תכנים שומר לעצמו את הזכות להגביל את מספרם הסופי.
  2. תוכן האירוע
    1. תוכן האירוע חייב להיות תחת אחד מתחומי התחביב הבאים: אנימה, מנגה או תרבות יפן. נושאים נוספים שיכולים להתקבל: משחקי וידאו, מוזיקה, קוספליי, אומנות ויצירה, בתנאי שלתחומים אלו יש זיקה לנ"ל ולתרבות יפן בכלל.
    2. אנימאטסורי הוא כנס הפונה בין היתר לבני נוער. עקב כך, חובה על מעבירי האירועים לציין אם יש בכוונתם להציג תוכן כלשהו העלול לדרוש הגבלת גיל. צוות התכנים של הכנס שומר לעצמו את הזכות להגביל את גיל הכניסה לאירוע בהתאם לתוכן, במידה ומעביר התוכן לא יערוך אותו בהתאם לדרישות.
    3. אין להציג תוכן המפר זכויות יוצרים בישראל. תוכן האירוע ייבדק בתיאום עם צוות תכנים לפני הכנס.
  3. אורך אירוע התוכן ומיקום בתוכנייה
    1. זמן אירוע תוכן סטנדרטי בכנס הוא 45 דקות. ניתן לבקש לקיים אירוע ארוך יותר, באורך 75 דקות. יש לציין בטופס ההרשמה את אורך האירוע המבוקש, צוות תכנים אינו מתחייב לאשר אירוע באורך 75 דקות.
    2. אירוע שייחל באיחור, בין אם עקב תקלות טכניות ובין אם בגלל איחור המשתתפים, לא יקבל הארכת זמן ויידרש להסתיים בגבולות הזמן שהוקצב עבורו.
    3. במידה והאירוע יחרוג בכל זאת מגבולות הזמן שהוקצב, סגל הכנס ייאלץ לסיים את האירוע על מנת להמשיך עם לוח הזמנים שתוכנן.
    4. יש לעדכן בדחיפות את צוות תכנים במידה וישנו אירוע חירום או כל בעיה אשר עלולה למנוע מחברי האירוע להגיע ולהשתתף בכנס.
    5. צוות תכנים משאיר לעצמו את הזכות לבצע שינויים בתוכנייה ובתזמון אירועי התוכן, במידה שיהיה בכך צורך.
    6. חברי האירוע רשאים להגיש בקשה לשינוי שעת הרצאתם. עם זאת, צוות תכנים אינו מתחייב שכל בקשה תאושר.
  4. חובות משתתפי האירוע
    1. לכל אירוע תוכן נדרש אחראי אירוע. אדם זה יהיה איש הקשר בין סגל הכנס לבין מעבירי האירוע. אחראי האירוע יכול להיות אדם בודד שמעביר את האירוע בעצמו, או אדם המייצג קבוצה המעוניינת להעביר אירוע ביחד.
    2. אחראי האירוע מתחייב להעביר פרטי קשר עדכניים לצוות התכנים, על מנת לשמור על תיאום ועבודה תקינה, כפי שצוין לעיל.
    3. אחראי האירוע מתחייב להוות גורם מקשר בין צוות תכנים לשאר מעבירי האירוע, ולעדכן את שני הצדדים על כל החלטה, פגישה או מידע רלוונטי.
    4. לכל אירוע יש מפיק תוכן המצוות לו. אחראי האירוע מתחייב להיות זמין לעבודה מול מפיק התוכן ולהיענות לפניות מצד צוות תכנים בזמן סביר, לא יאוחר מיומיים לאחר יצירת הקשר.
    5. מעבירי האירוע מתחייבים לעמידה ביעדים והגשת כל החומרים בהתאם לדרישות צוות התכנים.
    6. מעבירי האירוע מתחייבים לדווח על כל שינוי בתוכן האירוע או המצגת, ולהעביר אותה מראש עד זמן היעד שיקבלו ממפיקי התוכן שלהם.
    7. כל מעבירי האירוע מתחייבים לקחת חלק פעיל בהעברת האירוע. צוות התכנים שומר לעצמו את הזכות לבדוק את מעורבותם של כל מעבירי האירוע.
  5. תיעוד
    1. שימו לב כי אירועי התוכן מתועדים ומועלים לאתרי המדיה החברתית של אמא"י לרבות יוטיוב.
    2. בשל חוק זכויות יוצרים, שימוש בתוכן חיצוני המוגן במסגרת בחוק זה, יוסר בטרם יועלה.
    3. זכותו של מעביר תוכן לבקש כי אינו יתועד, בקשה זו תישלח בכתב לצוות תכנים ותיבחן בהתאם.
    4. תוכן עם הגבלת גיל יתועד, אך העלאה לאתרי מדיה חברתית תעשה בתיאום מול אמא"י.
  6. הטבות
    1. כחלק מתרומתם לתוכן הכנס, מעבירי האירוע יקבלו כניסה חינם למתחם הכנס.
    2. מעבירי האירוע זכאים לשימוש בגרין רום ביום האירוע, בו יסופקו להם אוכל, שתייה וכיבוד קל.
      1. השימוש בגרין רום מיועד למעבירי התוכן בלבד, אין להכניס מכרים או בני משפחה שאינם מעבירי תוכן לחדר.
      2. החדר הוא לרווחת כלל מעבירי התוכן. אין ללבוש או להסיר קוספליי בחדר, לפזר ציוד אישי על הכיסאות, להשתלט על המרחב וכו'.
  7. ציוד לוגיסטי וטכני
    כחלק מהפעלת אירוע התוכן, צוות התכנים של הכנס מתחייב:
    1. לספק ציוד טכני ולוגיסטי לפי דרישות שיועברו מראש מטעם אחראי האירוע, בהתאם לשיקולים וליכולת של סגל הכנס.
    2. לאפשר תיאום ציפיות בין מתפעלי הציוד הטכני לבין חברי האירוע.
  8. קוד התנהגות
    1. מעבירי האירוע מתחייבים להתנהג בצורה מכובדת בעת הגשת האירוע, במהלך העבודה על האירוע ובזמן השתתפותם בכנס. במהלך העברת התוכן יש לענוד את תג המרצה.
    2. התנהגות אלימה או משפילה מפרה את כללי הכנס ועל כן לא תתקבל. התנהגות כזו כלפי באי הכנס או סגל הכנס תוביל לביטולו של האירוע או להפסקתו במידה שהוא כבר החל. כמו כן, תישלל ממעבירי האירוע הזכות לכניסה בחינם, והם יתבקשו לצאת ממתחם הכנס.
    3. התנהגות שתיחשב לא הולמת באירוע בו עשויים להשתתף קטינים עלולה לגרום לביטול האירוע או להפסקתו במידה שכבר החל. צוות תכנים שומר לעצמו את הזכות לבטל אירועים ללא צורך בהצדקה או הצגת סיבות.
  9. הפרת התקנון
    הפרת אחד מתנאי התקנון עלולה לגרום ל:
    1. ביטול האירוע ו/או הפסקתו, במידה שכבר החל.
    2. שלילת זכותם של חברי האירוע לכניסה בחינם למתחם הכנס.
    3. תקופת צינון בת כנס גדול אחד של אמא"י (כגון הארוקון, אנימאטסורי) בה מעבירי האירוע לא יורשו להעביר תוכן. סגל הכנס ישמח לשקול בחיוב את חזרתם לאחר תקופה זו, בהתייעצות עם גורמים בהנהלת הכנס והארגון.
    4. במידה ומעבירי האירוע יחליטו לנסות להעביר אירוע נוסף לאחר תקופת הצינון, תוגדר תקופת מבחן לכנסים הבאים של אמא"י.

טל"ח

דילוג לתוכן