בסדרת המשחקים שין מגאמי טנסיי (Shin Megami Tensei), מלבד לשחק בתור פרוטגוניסט שנלחם לצד יצורים ודמויות מתרבויות ומקורות שונים, אחד האלמנטים העיקריים הוא גם סיפור בו הגיבור ניצב מול צומת דרכים ובוחר בין חוק או כאוס.
דרך SMT2, SMT4, ו-SMT5 נדבר על השבילים של חוק וכאוס, מי הם מייצגים, איך הם מוצגים, ואיך ניטרליות, ניהיליזם ו"חזרה ל-0" משמשים ככלי סיפורי שמדגיש את אשליית בחירת ה"מעשה הטוב יותר" שקיימת במשחקים.
ענבר איתן
אי שם ב2021, לאחר שהכירה את משחקי פרסונה כבר מעל לעשור, ענבר החליטה להיכנס לעולם של משחקי שין מגאמי טנסיי וזאת הייתה אהבה מההפסד המוחץ הראשון נגד הבוס מטאדור. מאז היא שיחקה בעוד משחקים מהסדרה בעודה תמיד חוקרת את כל המסלולים של כל משחק SMT כדי לקבל את התמונה הרחבה ביותר של כל סיפור.