Skip to content

מהו כנס ללא תחפושות?

קוספליי היא מילה המורכבת מהמילים Costume ו-Role-play. משמעות המילה קוספליי היא להתחפש לדמויות מכותרים ופאנדומים שונים, ואפילו להתנהג כמוהן.

תחום הקוספליי הוא תחום מאוד פופולארי ביפן, וכן באופן כללי בקהילת האנימה והמנגה בעולם.

בכנס אנימאטסורי 2023 יתקיימו מספר אירועים המתמקדים בתחום הקוספליי, שמטרתם לספק במה לקהילת הקוספליי הישראלית ולחבריה המוכשרים.

אירועי הקוספליי בכנס:

לצערנו, מפאת חוסר זמן באירוע, לא נוכל להעלות את כולם לבמה. לכן, תתקיים שפיטה מוקדמת לתחרות הסקיטים לפני הכנס וכן שפיטה מוקדמת ביום הכנס לתחרות הקוספליי.

שימו לב: חובה לקרוא בתשומת לב את התקנון הטכני ואת תקנון תנאי ההרשמה לקטגוריה אשר ברצונכם להירשם אליה.

תחרות הקוספליי

תחרות הקוספליי מיועדת לכל מי שתפרו / בנו / הדביקו / ריתכו / צרפו / יצקו / העלו באוב קוספליי, ורוצים להציג אותו על הבמה. כל אדם אשר הכין בעצמו את התחפושת שלו, ללא עזרה מקצועית, רשאי להירשם. הנרשמים לתחרות נשפטים ביום הכנס. לתחרות הקוספליי שלוש קטגוריות – יחידים, יחידים מתקדמים וקבוצות.

תחרות הסקיטים

סקיט הוא קטע משחק, ריקוד או מופע אשר מוצג על הבמה על ידי הקוספליירים. הסקיט שלכם יכול להיות הכל – החל ממערכון פארודי ועד קטע ריקוד המתאים לדמויות. הנרשמים לתחרות הסקיטים נשפטים ביום הכנס, בזמן אירוע הקוספליי.

אירוע Cosplay Runway

מטרת האירוע היא לאפשר לקוספליירים לבטא את עצמם בחופשיות על מסלול האירוע ולהציג את התחפושת שלהם באופן שווה, מבלי להתחרות זה בזה. לאירוע זה ניתן להירשם ביום הכנס, ושעות התצוגה מופיעות בתוכניית הכנס.

שופטי קוספליי

מיכל קורילוב

קורילוב
צילום: Roee Zinaty Photography

מיכל קורילוב, קוספליירית כ-7 שנים, השתתפה בתחרויות רבות עם מספר ניצחונות.
בעלת ניסיון רב בתחומים שונים כולל תפירה, עיצוב פאות, איפור ואהבה מיוחדת לפרופים ושיריונות. תמיד אוהבת ללמוד טכניקות חדשות ולהתנסות בחומרים חדשים.
עמוד קוספליי

אביבית קריביצקי

קריביצקי
צילום: Cielo+ Photography

אביבית קריביצקי, קוספליירית מעל לעשור, עם ניסיון בתפירה, הכנת תבניות ויציקה, עיצוב פאות והרכבת פרופים, עם חיבה מיוחדת לשיטות ממוחשבות כמו חיתוך לייזר, מידול תלת-מימדי ועיצוב בדים להדפסה.
בעלת מספר זכיות בתחרויות אמא"י וכן בתחרויות חיצוניות.
עמוד קוספליי

ניקול נוסוביצקי

נוסוביצקי
צילום: מאי רוקח

ניקול נוסוביצקי, קוספליירית משנת 2007, זכתה ושפטה במספר תחרויות קוספליי לאורך השנים.
בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ובעלת ניסיון ממספר התמחויות בארץ ובחו"ל, ועובדת בתחום העיצוב.
מתמחה בתפירה ותדמיתנות.
פורטפוליו

שופטי סקיטים

קורל סופר

סופר
צילום: Roee Zinaty Photography

קורל סופר, משתתפת בתחרויות סקיטים מ-2016. זוכת תחרות הסקיטים אנימאטסורי 2022.
הדריכה בעבר בהתנדבות קבוצות תיאטרון לילדים והשתתפה במסגרת תנועת נוער בקבוצות תיאטרון. השתתפה במחזמר הקהילתי Janken musical (בתפקיד סילבר)

ביאטריס ריטנבאנד

ריטנבנד
צילום: Cielo+ Photography

ביאטריס ריטנבאנד, קוספליירית כ-15 שנה ועוסקת בסקיטים מאז 2014. זכתה במגוון קטגוריות בתחרויות הקוספליי והסקיטים של אמא"י, ושפטה בכמה תחרויות סקיטים לאורך השנים. התעסקה בעברה מספר שנים בבלט וריקודים סלוניים.
עמוד קוספליי

קרן פרידר

פרידר
צילום: Irene Kuroi

קרן פרידר, קוספליירית ורקדנית עם מספר השתתפויות וניצחונות בתחרויות סקיטים וריקוד. לומדת בסטודיו לריקוד ומתמחה בעיקר בתחום ההיפהופ והפרפורמנס.
השתתפה במחזמר הקהילתי Janken Musical בתור כוראוגרפית ריקודים ובתחילת הקיץ מתחילה הכשרה מקצועית למורים לריקוד.
עמוד קוספליי

דילוג לתוכן