סדרת Lupin The Third רצה כבר למעלה מ-50 שנה, עם מגוון סדרות, סרטים, מנגה, הופעות ומשחקים. עם זאת, היא מעולם לא הצליחה באמת לפרוץ למיינסטרים, ונדמה שרבים שכן מעוניינים להתחיל לא באמת יודעים איך ואיפה – ובצדק, כי עם כל כך הרבה תוכן שנפרש על גבי עשורים, מאיפה בכלל מתחילים? האם זה באמת משנה? (ספוילר: כן, זה משנה).
במהלך ההרצאה נדבר על מה ומי זה לופין כסדרה, למה היא מיוחדת ומהנה ולמה כדאי שעוד אנשים יגלו עליה. ניתן סקירה היסטורית כללית על תולדות הפרנצ'ייז ועל יוצרים מיוחדים שפעלו בה (כמו במאי אחד בתחילת דרכו בשם הייאו מיאזאקי), ולסיום נקבל המלצות ספציפיות מאילו סרטים וסדרות כדאי להתחיל, וגם ממה כדאי להימנע בתור התחלה.
ההרצאה מיועדת לכול חובב אנימה מסוקרן, אלה שבטעות או במקרה ראו את "הטירה של קגליוסטרו" ולא ידעו שזה חלק מפרנצ'ייז שלם, ולכל מי שאוהבים אנימה קלאסית, טובה או underrated.

על המרצה

יעל דהן, בת 28, בעלת תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב וחברה בקהילת האנימה למעלה מעשור. את סדרת "Lupin The Third" גיליתי במקרה לפני שנה וחצי, והתאהבתי לגמרי. אחרי שראיתי כמעט כל מה שיש לפרנצ'ייז להציע, לקחתי על עצמי להפיץ את הבשורה על לופין לכל מי שמוכן להקשיב.

שעות האירוע(1)

  • אשכול 1

    19:00 – 20:00

    יעל דהן

דילוג לתוכן