מהו כנס ללא תחפושות?

קוספליי היא מילה המורכבת מהמילים Costume ו-Role-play. משמעות המילה קוספליי היא להתחפש לדמויות מכותרים ופאנדומים שונים, ואפילו להתנהג כמוהן.
תחום הקוספליי הוא תחום מאוד פופולארי ביפן, וכן באופן כללי בקהילת האנימה והמנגה בעולם.
בכנס אנימאטסורי 2024 יתקיימו מספר אירועים המתמקדים בתחום הקוספליי, שמטרתם לספק במה לקהילת הקוספליי הישראלית ולחבריה המוכשרים.

אירועי הקוספליי בכנס:

לצערנו, מפאת חוסר זמן באירוע, לא נוכל להעלות את כולם לבמה. לכן, תתקיים שפיטה מוקדמת לתחרות הסקיטים לפני הכנס וכן שפיטה מוקדמת ביום הכנס לתחרות הקוספליי.

שימו לב: חובה לקרוא בתשומת לב את התקנון הטכני ואת תקנון תנאי ההרשמה לקטגוריה אשר ברצונכם להירשם אליה.


תחרות הקוספליי

תחרות הקוספליי מיועדת לכל מי שתפרו / בנו / הדביקו / ריתכו / צרפו / יצקו / העלו באוב קוספליי, ורוצים להציג אותו על הבמה. כל אדם אשר הכין בעצמו את התחפושת שלו, ללא עזרה מקצועית, רשאי להירשם. הנרשמים לתחרות נשפטים ביום הכנס. לתחרות הקוספליי שלוש קטגוריות – יחידים, יחידים מתקדמים וקבוצות.

תחרות הסקיטים

סקיט הוא קטע משחק, ריקוד או מופע אשר מוצג על הבמה על ידי הקוספליירים. הסקיט שלכם יכול להיות הכל – החל ממערכון פארודי ועד קטע ריקוד המתאים לדמויות. הנרשמים לתחרות הסקיטים נשפטים ביום הכנס, בזמן אירוע הקוספליי.

אירוע Cosplay Runway

מטרת האירוע היא לאפשר לקוספליירים לבטא את עצמם בחופשיות על מסלול האירוע ולהציג את התחפושת שלהם באופן שווה, מבלי להתחרות זה בזה. לאירוע זה ניתן להירשם ביום הכנס, ושעות התצוגה מופיעות בתוכניית הכנס.

שופטי קוספליי

קוספליירית משנת 2009, השתתפה בתחרויות רבות וזכתה במספר פרסים לאורך השנים. מיומנת בטכניקות וחומרים שונים ומתמחה בעבודה דייקנית כמו רקמה, חריזה ותפירה.
עמוד קוספליי

מתחרה בתחרויות קוספליי כבר 7 שנים , בעלת 10 זכיות ממגוון תחרויות קוספליי בארץ.
בעלת מותג האופנה Miochi , לוחשת למכונות תפירה ומכורה לנצנצים.
עמוד פרוטפוליו

קוספליירית כ-8 שנים, השתתפה בתחרויות בארץ ובחו"ל עם מספר ניצחונות. בעלת ניסיון רב בתחומים שונים, כולל תפירה, עיצוב פאות, איפור ואהבה מיוחדת לפרופס ולשיריונות. תמיד אוהבת ללמוד טכניקות חדשות ולהתנסות בחומרים חדשים.
עמוד קוספליי

שופטי סקיטים

ביאטריס ריטנבאנד, קוספליירית כ-16 שנה ועוסקת בסקיטים מאז 2014. זכתה במגוון קטגוריות בתחרויות הקוספליי והסקיטים של אמא"י, ושפטה בכמה תחרויות סקיטים לאורך השנים. התעסקה בעברה מספר שנים בבלט ובריקודים סלוניים.
עמוד קוספליי

קרן פרידר, קוספליירית ורקדנית עם מספר השתתפויות וניצחונות בתחרויות סקיטים וריקוד. בעלת רקע וניסיון בהופעות ובכוראוגרפיה בימתית כגון Janken musical, הפקות ריקוד באירועים והשתתפות בקליפ מוזיקה. בעלת ידע נרחב בהבנה תנועתית לאחר הכשרות כמורה לריקוד ולאחר קורס כוראוגרפיה.
עמוד קוספליי

קורל סופר, משתתפת בתחרויות סקיטים כבר כמה שנים וזכתה בתחרות הסקיטים באנימאטסורי 2022 ובהארוקון 2024. השתתפה במחזמר הקהילתי Janken Musical (בתפקיד סילבר). בעלת ניסיון בהדרכה והשתתפות בתיאטרון.

דילוג לתוכן