מה זו אופנת רחוב יפנית – אופנת האראג'וקו? בין אם אתם מכירים אותה ורוצים ללמוד עליה קצת יותר ובין אם אתם לא מכירים את אופנת הרחוב היפנית, אבל זה נשמע לכם מגניב ומעניין, זו ההרצאה בשבילכם! בהרצאה נסביר על מספר סגנונות אופנת רחוב יפנית שונים, ונעמיק בהיסטוריה ובמאפיינים שלהם. נענה על השאלה היכן ניתן לרכוש פריטים ממותגים יפניים בישראל ובעולם, ונציג מספר מחברי וחברות קהילת אופנת הרחוב היפנית הישראלית, שצולמו במסגרת פרויקט אופנת רחוב יפנית ייחודי בישראל!
ההרצאה תלווה בהדגמה של הסגנונות השונים, ובסופה כל המשתתפים יקבלו גישה למדריך דיגיטלי חינמי שיצרה מאי, שמכיל את כל ההסברים והפתעות נוספות.
מצפות לראותכם, לקפוץ יחד לרחובות טוקיו ולחלוק איתכם טעימה מהקסם של אופנת הרחוב היפנית!

על המרצה

אנחנו מאי וגלי, תאומות זהות בנות 24. מאי היא סטייליסטית בוגרת שנקר, וגלי חובבת אופנה, ושתינו יזמיות בתחום אופנת הרחוב היפנית בישראל. אנחנו לובשות אופנה יפנית מגיל 15, אחרי שנחשפנו לקהילה בכנסי אמא"י, ומאז לוקחות חלק פעיל בקהילה. העברנו הרצאות, השתתפנו בתהלוכות בהאראג'וקו ובתצוגות אופנה בישראל, ייצגנו את הקהילה באירועים שונים ויצרנו חיבורים עם מעצבי אופנת רחוב יפנית מוכרים כמו סבסטיאן מסודה, המנכ"ל והמעצב של המותג המוכר 6%DOKIDOKI , ורימה דוי, המנכ"ל והמעצב של המותג ACDC RAG.

שעות האירוע(1)

  • אשכול 1

    13:00 – 14:00

    מאי וגלי גולנזר

דילוג לתוכן