מתחם שולחני

במתחם השולחני יימצאו עמדת בייבלייד, בה יתקיים טורניר נושא פרסים, ועמדת משחקי קלפים ואסטרטגיה בשיתוף עם חנות התחביב המובילה "הממלכה".

פינת משחקי קלפים ואסטרטגיה

“יוגי-הו”, “פוקימון”, “דרגון בול Z” ו-“ואנגארד” הן לא רק סדרות אנימה ומנגה מפורסמות – לכל אחת מהן יש משחק קלפים מוצלח ומעניין. כחלק מהמשחקייה אנו נדאג ללימוד, למשחק חופשי ואפילו לטורנירים עבור שחקנים מנוסים. בואו ללמוד ולהצטרף לקהילה הישראלית, אבל הכי חשוב – בואו ליהנות!

הממלכה היא חנות התחביב המובילה בישראל. החנות פועלת ממשכנה החדש ברחוב חנקין 10, הוד השרון, וזמינה בטל’ 09-8946404. הממלכה מתפרסת על פני עשרות עולמות דמיון וכיף ללא הפסקה. בחנות, כמו גם בדוכן בכנס, תמצאו מבחר משחקי לוח, קלפים, מיניאטורות, קומיקס, ציוד/נשקי לארפים, פיגורינות, פרטי לבוש, תכשיטים ומבצעים מדהימים.

פינת בייבלייד

פינת המשחק של בייבלייד ישראל חוזרת לכנס אנימאטסורי!
בפינת הבייבלייד תוכלו לשחק עם חברים במשחק הילדות המוכר, ואף להשתתף בטורניר נושא פרסים, אשר יחל בשעה 14:30-16:00!
*בפינה יהיה ציוד להשאלה, ניתן גם להביא ציוד אישי.


תחרות בייבלייד איקס באנימאטסורי היא ההזדמנות שלכם להנות מהעונה החדשה של בייבלייד ולנסות לזכות בתואר אלוף הבייבלייד של אנימאטסורי! התואר הזה גם מגיע עם פרס שווה במיוחד…

הפרס למקום הראשון והציוד לתחרות בחסות:

"טופדק" חנות למשחקי קלפים, מנגות ודברים גיקיים נוספים, שנמצאת בכתובת נתן ילין מור 5, תל אביב.

אז, מה אתם צריכים לדעת על התחרות?
אנחנו דואגים לכם לכל הציוד, להסברים, לחוקים, למשגרים ולבייבליידים, אבל אתם יכולים להביא ציוד מהבית, אם אתם חושבים שיש לכם את הקומבו המנצח!
הטורניר יעבוד בשיטת single elimination עד המנצח המוחלט!

מתחם קונסולות

מתחם הקונסולות יכיל מספר עמדות בהן ניתן יהיה לשחק במגוון משחקי קצב, משחקי לחימה ועוד, עם משטחי ריקוד ושלטי משחק משוכללים.

משחקי קצב

בין המשחקים יהיו עמדות עם משטחי ריקוד מקצועיים מברזל בשביל המשחק DANCE DANCE REVOLUTION, שלטי Yuancon מקצועיים מיפן בשביל המשחק SOUND VOLTEX EXCEED GEAR ועמדת Nintendo Switch עם שלטי תופים בשביל המשחק Taiko No Tatsujin.

המשחקים מציעים מבחר עצום של שירים יפנים ממגוון ז'אנרים, ולהם רמות קושי שונות שמתאימות לשחקנים מתחילים ומנוסים כאחד.

משחקי לחימה

עמדת משחקי לחימה עם משחקים פופולאריים וחדשים מהז'אנר!
בעמדה תמצאו משחקים כגון Tekken8, Guilty gear stive ועוד.

משחקים בעברית

אוהבים משחקי מחשב, אבל קשה לכם עם האנגלית? תמיד חלמתם לראות את המשחקים האהובים עליכם בעברית?
"טים קיפוד" מביאים לכם את המשחקים Celeste, Sonic Adventure DX ו-Outcore בתמיכה מלאה בעברית! כל הטקסט, התפריטים, הדיאלוגים והבדיחות מתורגמים, כדי שתוכלו להנות מהם גם בעברית.

תילתן

ביה״ס לעיצוב ולפיתוח משחקים בתילתן מזמין אתכם לשחק לראשונה בגרסת הדמו של GRIME2!

מכללת תילתן לעיצוב ותקשורת חזותית הינה מוסד לימודי דינמי הממוקם בחיפה, אשר נוסדה כמענה לביקוש הגובר לאנשי מקצוע מיומנים ומהווה נדבך משמעותי בנוף העיצוב הישראלי. בתילתן פועלים שלושה בתי ספר – בית הספר לעיצוב גרפי, בית הספר לעיצוב פנים ובית הספר לעיצוב ופיתוח משחקים – וכן לימודי חוץ בנושאים שונים, מקופירייטינג ועד לימודי תוכנות גרפיות מתקדמות.

המשחק האינדי GRIME הורד מעל מיליון פעמים וקיבל דירוג מעולה ב-IGN, ובאנימאטסורי תוכלו להתנסות בגרסת הדמו של משחק ההמשך! GRIME פותח ע״י בוגרי בית הספר במסגרת סטודיו הבית של תילתן, Clover Bite. בואו להכיר את בית הספר ולהתנסות במשחק!

דילוג לתוכן