על האירוע

בזכות טכנולוגיה מתקדמת, מומחים בעלי שם עולמי וניסיון של עשרות עד מאות שנים, יצרנו רשימה של אנשים שהם ללא ספק ה-creme de la creme של קהילת האנימה והמנגה בישראל, אלה שמייצגים את כולנו בכבוד בזכות חוכמתם, תושייתם וכשרונם.
לאחר מכן, הקפדנו כמיטב יכולתנו להימנע מלהזמין את האנשים האלו להיות המתמודדים בשעשועון הגדול הבא של אנימאטסורי 2024.

חמישה מתמודדים מגוונים, יצירתיים, מצחיקים, ועם בוחן מציאות כביכול תקין, יתחרו זה בזה על מנת לזכות באישורו הנחשק של הסנפאי – אמנון "מהאנימה" לוי.

בחודשים שקדמו לכנס, הגיעו גיבורינו למשכן ההפקה, וצולמו בעודם מנסים כמיטב יכולתם לבצע משימות שונות ומשונות, תהליך במהלכו השמידו כליל את משכנו של דניאל ודנו אותו לחיי רחוב.

כעת, נגלה מי עמד במשימות בצורה הטובה ביותר, מי נכשל בצורה המביכה ביותר, ומי עבר התעללות סתמית ופרטנית כחלק מבדיחה ארוכה מדי.

הצטרפו אלינו באולם הראשי על מנת לראות 5 חברי קהילה ותיקים עושים כמיטב יכולתם לנצח במשחק nonsense מוחלט, ובתקווה מבדרים אתכם בתהליך.

מנחים

אמנון הוא יוטיובר אנימה, מרצה כנסים מדופלם, ושורד פאנל הקומדיה "של מי המנגה הזאת בכלל".
אמנון ידוע כצורך אנימה מושבע ביום וצורח "אנימה" מושבע בלילה. לאחר שקיבל קנס בסך 350 ש"ח בשל רעש אחרי 00:00 – יככב אמנון בתור ה"סנפאי", אשר ישפוט את המתחרים, אם בכלל יבחין בהם.

דניאל הוא מפיק ואחד מכותבי 2Dmusical, חבר הפקה וכותב מערכונים במספר מחזות זמר.
על אף שמעולם לא עלה על במת הכנס כמופיע, הוא החליט לאזור אומץ ולעשות את המיטב, על מנת שיחליטו סגל אמא"י לעולם לא לתת לו לעלות שוב. דניאל עתיד לככב בתור ה"קוהאי", עוזרו הנאמן של אמנון.

משתתפים

אורגד הוא חבר קהילה ותיק, יוצר טרילוגיית משחקי ה-nonsense הקהילתיים – "אמא"י סנפאי", "סבבה אטורני" ו-"פאזיני-קון", והיוצר של המשחק "Outcore" שזכה להצלחה ברחבי העולם.
האם יצליח אורגד, חרף רצון הרשויות, צו בית משפט ואבטחה אדוקה, להסתנן לכנס ולגנוב את ליבו של הסנפאי?

גיא הוא חבר קהילה ותיק, חבר סגל בכנסי עבר רבים וחבר פאנל הקומדיה "של מי המנגה הזאת בכלל".
כשנשאל Hotondoshindeiru, יוצר המנגה "Isekai Ojisan", עד כמה היה גיא אשל השראה לכתיבת הכותר, הגיב היוצר: "מי זה גיא אשל?". בעודנו מדברים ממשיך גיא בקרבו הצודק לתמלוגים.

ענן חברת קהילה ותיקה, מנחת תחרויות קוספליי וכיום אנימטורית מקצועית ואחת מיוצרי הסדרה "משפחת פנסטה" שעלתה ב"כאן 11: תאגיד השידור הישראלי".
יש האומרים שאם תתבקשו לבחור את שלושת האנשים המשמעותיים ביותר בקהילת האנימה בישראל, ללא ספק ענן תגיד לכם שזו משימה מאוד מטופשת.

קווין הוא שחקן מחזות זמר קהילתיים ותיק אשר השתתף ב-NTT, R2, Y, 2D, Brand, ולבסוף גם היה אחד מצמד הבמאים ב-Janken musical. יודעי דבר יודעים גם כי קווין צובר מרץ' אנימה במהירות בה דרקון צובר אוצרות. היתכן שבכוונתו של קווין להוסיף את ליבו של הסנפאי לערימת הממון שלו?

קורל היא קוספליירית, זוכת תחרות סקיטים וכיום גם שופטת, שחקנית בעברה ב-Janken musical, ופוג'ושי מהסוג שאו שאתה מבין או שאתה לא. קורל היא גם מקור לאנרגיה אין סופית, מה שמפריך את החוק הראשון של התרמודינמיקה. לאור כך, מסדר אפל של פיזיקאים נשבע להשמידה. אל תספרו לה.

צוות השעשועון

הוגים: דניאל מרגלית, אפרת מרגלית כרמון, אמנון לוי, רועי רוט.
צוות הרכבת משימות: דניאל מרגלית, אפרת מרגלית כרמון, אמנון לוי, רועי רוט, שרון טורנר.
מפיקים: אפרת מרגלית כרמון, דניאל מרגלית.
אחראי תפאורה: אופיר אבן צור.
אחראית צילום: ניצן ארבל.
מפיק מוזיקלי: אביב (פז) ייני.
צוות צילום: שחר אגרנט, אביב (פז) ייני, אור סגל.
חברי הפקה כלליים: אורי ליסה פרץ כהן.

דילוג לתוכן