מידע כללי
- התקנון וההרשמה עדכניים לכנס אנימאטסורי 2024, שיתקיים ביום חמישי, ה-08.08.2024, בבנייני האומה בירושלים.
- מעבר אל טופס ההרשמה המקושר מטה מהווה הסכמה לסעיפים הכתובים בתקנון זה.
- ההרשמה להפעלת דוכנים תהיה פתוחה עד ליום שישי, ה-14.06.2024.
- אישור סופי להקמת דוכן יינתן לאחר חתימת שני הצדדים (אמא"י ובעל הדוכן) על הסכם הפעלת דוכן בכנס, וכן קבלת דואר אלקטרוני מצוות דוכנים המאשר את קבלת ההסכם החתום.
תקנון דוכנים
- הסכם:
הגשת בקשה להפעלת דוכן בכנס אנימאטסורי 2024 מהווה אישור כי המבקש קרא, הבין והסכים לכל הסעיפים הרשומים בתקנון. - דגשים חשובים להבהרה:
- הרשמה להפעלת דוכן אינה מהווה הבטחה למקום שמור באירוע אנימאטסורי 2024, אלא מהווה רק כניסה למיון ראשוני.
- על המוצרים הנמכרים בדוכן להתאים לרוח הכנס ולערכי הארגון – אנימה, מנגה ותרבות יפן.
- קבלה לכנס, מיקום וגודל הדוכן ייקבעו ויאושרו על בסיס זמינות, סוג הדוכן והמוצרים הנמכרים בו.
- כל הגדרה או מגבלה המפורטת בתקנון זה אינה מהווה הכללה גורפת. על כן, במידת הצורך תתאפשר התחשבות במקרים מיוחדים, באישור צוות דוכנים בלבד.
- הגדרת תכולת הדוכנים:
- דוכן צייר יורכב משולחן באורך 1.2 מטרים.
- דוכן כללי יורכב משולחן באורך 1.9 מטרים או 1.2 מטרים, בהתאם לגודל הדוכן.
- כל דוכן יהיה מצויד במספר כסאות כמספר המפעילים המאושר על ידי צוות דוכנים.
- כל דוכן יגיע עם כיסוי אלבד.
- עזרים נלווים לדוכן
דוכן אשר מעוניין בעזרים או ציוד נוסף יצטרך לתאם זאת מראש מול צוות דוכנים.- עזרים שאינם מגדילים את שטח הדוכן (כגון מדפים, דגלונים וכו'): לא ייגבה תשלום על עזרים קצרים ממטר אשר ממוקמים על הדוכן או מאחוריו, וזאת מבלי להפריע לדוכנים שכנים או לקהל באי הכנס.
- עזרים אשר כן מגדילים את שטח הדוכן (כגון מעמדים, מתלים לבגדים וכו'): ייגבה תשלום נוסף בסך 100 ש"ח עבור כל חצי מטר שהמתקן תופס. עזרים אלה ימוקמו לצד הדוכן, וזאת מבלי להפריע לדוכנים שכנים או לקהל באי הכנס.
- לצוות דוכנים תישמר הזכות לא לאשר את הבקשות הנ"ל. כמו כן, במידה והגדלת שטח הדוכן תגרור הפרעה לבעלי דוכן אחרים ו/או למבקרי הכנס, לצוות דוכנים שמורה הזכות לדרוש להזיז ציוד נוסף זה או לפרקו, וזאת ללא החזר כספי מצד הנהלת הכנס.
- סיווג דוכנים בכנס:
הדוכנים באנימאטסורי 2024 יסווגו ל-3 קטגוריות:- דוכן צייר:
דוכנים מסוג זה מסובסדים באופן חלקי על ידי אמא"י, במטרה לקדם יצירה עצמאית הקשורה לתחומי הפעילות של הארגון. לכן, תתאפשר מכירה של מוצרים אשר משקפים את תחומי וערכי הארגון בלבד – אנימה, מנגה ותרבות יפן.- דוכן צייר מוגדר כדוכן המציג ציורים בעבודת-יד ו/או ציורים דיגיטליים של בעל הדוכן בלבד.
- לא ייעשה שימוש בבינות מלאכותיות (AI) ליצירת איורים, למעט לצורך קבלת השראה או ייצור חלקים שוליים מהיצירה.
- לא ייעשה שימוש בטכניקות העתקה או טרייסינג ליצירת איורים, למעט חלקים שוליים מהיצירה.
- דוכנים העוברים על שני סעיפים אלה ייפסלו מהשתתפות בכנס הקרוב. ניתן יהיה לערער על ההחלטה מול צוות דוכנים שנתי, לקראת הכנס הבא.
- בדוכן צייר ניתן למכור ציורים מודפסים על גבי המוצרים הבאים בלבד:
- ציורים על גבי נייר (פוסטרים, סימניות, גלויות, מדבקות).
- מחזיקי מפתחות.
- סיכות.
- מגנטים.
- מגילות קיר.
- ניתן להגיש בקשה למכירת מוצרים שאינם מופיעים ברשימה זו, והיא תיבחן על ידי צוות דוכנים. שליחת הבקשה אינה מהווה אישור, יש להמתין לקבלת מענה מהצוות.
- במידה והבקשה לא תאושר, יוכל בעל הדוכן לשנות את הרשמתו לדוכן כללי.
- דוכן צייר יוגבל בתצוגה לגודל של שני שולחנות בלבד.
- דוכני צייר ימוקמו ב"שדרת הציירים". מיקום ומתווה המתחם ייקבע ע"י הנהלת הכנס.
- דוכן תרומה ושירות לקהילה:
- דוכנים הפועלים ללא מטרות רווח לקידום תוכן הקשור לנושא הארגון, כגון גיוס למחזות זמר, קידום תחום שקשור לנושא הכנס או שקיבל אישור פרטני מההנהלה וכדומה.
- דוכנים מסוג זה אינם רשאים למכור סחורה בשטחם, אך יהיו רשאים לתת צ'ופרים לתורמים, בתיאום מראש מול צוות דוכנים.
- ניתן להגיש בקשה לשולחן אחד בלבד.
- גודל הדוכן, מיקומו ומחירו יקבעו ע"פ החלטת הארגון וצוות דוכנים.
- דוכן כללי:
כל דוכן אשר אינו נכנס תחת אחת משתי הקטגוריות הנ"ל.
- דוכן צייר:
- הרשמה להפעלת דוכן:
- הגשת בקשה להפעלת דוכן:
תתבצע דרך טופס ההרשמה אשר ממוקם בסוף התקנון.
בכל בקשה להפעלת דוכן יש לכלול את הפרטים הבאים:- שם מלא של בעל הדוכן.
- שם הדוכן/העסק (עסק – בצירוף תעודת עוסק פטור/ מורשה).
- קטגוריית הדוכן (כללי / צייר / תרומה לקהילה).
- גיל בעל הדוכן.
- טלפון העסק – סלולרי עדכני.
- כתובת דואר אלקטרוני עדכנית.
- אפיון סוג המוצרים הנמכרים בדוכן.
- קישור לאתר הדוכן, הכולל מוצרים לדוגמא.
- מגיש בקשה לדוכן צייר – יש להוסיף קישור לפורטפוליו דיגיטלי עדכני המראה דוגמאות לעבודות אשר יימכרו ביום הכנס. במידה ולא קיים פורטפוליו, יש לצרף קובץ zip המכיל מספר עבודות לדוגמא, אשר יימכרו ביום הכנס.
- * לא תתאפשר בקשה ללא מסירת פרטים מלאים ותקניים.
- * שינוי פרטים אלה ייעשה אך ורק באישור ויידוע צוות דוכנים באמצעות הדוא"ל.
- תהליך קבלה לדוכן:
לאחר סגירת ההרשמה, בקשות להפעלת דוכנים יעברו תהליך סינון ותעדוף בהתאם לסוג הדוכן והמוצרים הנמכרים בו. על המוצרים לעמוד בתנאי התקנון ולהיות בהתאם לרוח הכנס ולערכי הארגון – אנימה, מנגה ותרבות יפן.
בקשות אשר יאושרו, יעברו לשלב מילוי טופס עובדים ופרטי דוכן לאתר, שיבוץ, חתימת ההסכם ותשלום.
* שימו לב כי קיים רצון לרענון וגיוון הדוכנים בכל כנס, ולכן ותק כדוכן בכנסי הארגון ו\או הרשמה מוקדמת אינו מהווה הבטחה לקבלה. - כניסה לרשימת המתנה:
בקשות שלא יתקבלו (ולא נפסלו על אי עמידה בתקנון), יכנסו לרשימת המתנה. במידה ויחול שינוי בסטטוס של דוכן אשר נמצא בהמתנה, צוות הדוכנים יפנה לבעל הדוכן להמשך התהליך.
- ההחלטות הנוגעות לקבלת או דחיית בקשה להפעלת דוכן תתקבלנה על ידי צוות הדוכנים והנהלת הכנס בלבד. ההחלטות הינן סופיות.
- לאחר קביעת תנאי הפעלתו של הדוכן מול צוות הדוכנים, ייחתם הסכם אשר יכניס לתוקף תנאים אלו.
- הגשת בקשה להפעלת דוכן:
- מחירון:
- המחירון מתייחס למחיר של שולחן מלא בלבד, בהתאם לסוג הדוכן:
- כללים, תנאים והגבלות מחייבות
- אדם המעוניין להפעיל דוכן, מכל אחד מסוגי הדוכנים שפורטו בסעיף 5 (סיווג דוכנים בכנס), חייב להיות מעל גיל 18 נכון למועד הכנס, שהינו יום חמישי ה-08.08.2024. אדם שאינו עונה לקריטריון זה יכול להציג ולהחתים קרוב משפחה מדרגה ראשונה העונה לקריטריון הגיל, אשר ישמש כאיש הקשר מול הארגון לכל אורך התהליך, כולל הגעה ליום הכנס.
- בעל דוכן כללי יקבל צמיד כניסה אחד עבור כל מטר שולחן (בקירוב) שקיבל אישור מצוות דוכנים. צמידי כניסה עבור מפעילי דוכן נוספים יתומחרו ב-50 ש"ח לאחד. על בעל הדוכן לתאם מראש מול צוות דוכנים את מספר המתפעלים הכולל של הדוכן, ולקבל מהם אישור על כך. שימו לב כי כמות העובדים מוגבלת ל-2 עובדים לכל מטר (בקירוב).
לדוגמה: דוכן כללי בגודל של שולחן אחד של 1.9 מטר, בעלות של 500 ש"ח, יקבל כניסה חינם לבעל הדוכן ולעובד אחד, סה"כ שני צמידי כניסה. במידה ובעל הדוכן ירצה להוסיף עובד נוסף, יהיה עליו לשלם 50 ש"ח נוספים עבור צמיד כניסה נוסף, סה"כ 550 ש"ח.
דוכן כללי בגודל של שולחן אחד של 1.2 מטר, בעלות של 300 ש"ח, יקבל כניסה חינם לבעל הדוכן בלבד. במידה ובעל הדוכן ירצה להוסיף עובד נוסף, יהיה עליו לשלם 50 ש"ח נוספים עבור צמיד כניסה נוסף, סה"כ 350 ש"ח. - בעל דוכן צייר יקבל מספר צמידי כניסה כמספר השולחנות שהזמין ואושרו על ידי הצוות. צמידי כניסה עבור מפעילי דוכן נוספים יתומחרו ב-50 ש"ח לאחד. על בעל הדוכן לתאם מראש מול צוות דוכנים את מספר המתפעלים הכולל של הדוכן, ולקבל מהם אישור על כך. שימו לב כי כמות העובדים מוגבלת ל-2 עובדים לכל שולחן.
לדוגמה: דוכן צייר בגודל של שולחן אחד, בעלות של 100 ש"ח, יקבל כניסה חינם לבעל הדוכן בלבד. במידה ובעל הדוכן ירצה להוסיף עובד נוסף, יהיה עליו לשלם 50 ש"ח נוספים עבור צמיד כניסה נוסף, סה"כ 150 ש"ח. שימו לב כי עבור שולחן אחד, ההגבלה תהיה לעובד נוסף אחד בלבד. - במקרה של דוכן תרומה ושירות לקהילה: מספר צמידי הכניסה אשר יקבל בעל הדוכן ללא עלות, יסוכם פרטנית מול צוות דוכנים, ובהתאם להגבלות הכנס.
- על כל מתפעלי הדוכן להיות בני 15 ומעלה, ועל בעל הדוכן חלה האחריות לדאוג לתנאי העסקה לעובדיו בהתאם לחוקי ההעסקה במדינת ישראל.
- לא תתאפשר החלפת עובדים ביום הכנס. במידה וביום הכנס יתגלה כי מספר המפעילים גבוה מזה שאושר על ידי צוות דוכנים, לא תתאפשר כניסה לכנס עבור אותם מפעילים נוספים שאינם מאושרים.
- בעל הדוכן מתחייב לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד הביטחון של מדינת ישראל.
- מיקום הדוכן תלוי בשיקול דעת צוות דוכנים בלבד וניתן לשינוי ע"פ החלטתו גם במהלך יום הכנס.
- דוכן אשר מעוניין להגדיל את שטחו בעזרת ציוד נוסף (כגון מתלה בגדים וכדומה), יצטרך לתאם זאת מראש מול צוות דוכנים וכן יחויב בהתאם לשטח שהמתקן תופס, כמפורט בסעיף 4. לצוות דוכנים תישמר הזכות לא לאשר בקשות מסוג זה. כמו כן, במידה והגדלת שטח הדוכן תגרור הפרעה לבעלי דוכן אחרים ו/או למבקרי הכנס, לצוות דוכנים שמורה הזכות לדרוש לפרק או להזיז ציוד נוסף זה, ללא החזר כספי מצד הנהלת הכנס.
- בעל הדוכן מתחייב לתפעלו בין השעות 9:00 ל-18:00. כמו כן, יותר לבעלי דוכן אשר ירצו בכך להאריך את משך פעילות הדוכן עד השעה 19:30, וזאת בתנאי שיתפנו עד השעה 20:00. חריגה משעות פעילות אלו תהווה הפרה של תקנון זה, ותטופל פרטנית על-ידי צוות דוכנים.
- התשלום עבור הפעלת דוכן יתבצע באחת מהדרכים הבאות:
- תשלום מראש באמצעות העברה בנקאית או אשראי: תשלום מראש יבוצע רק לאחר חתימת שני הצדדים על ההסכם, ולא יאוחר מיום חמישי ה-18.07.2024. לאחר ביצוע התשלום, ישלח בעל הדוכן לצוות הדוכנים אישור על כך, כפי שהתקבל מהבנק או מתוכנת האשראי לצורך קליטתו. לאחר קליטת התשלום, יקבל בעל הדוכן אישור מצוות דוכנים על ביצוע התשלום מראש.
- תשלום ביום האירוע: עבור דוכני צייר ותרומה בלבד, התשלום יתקבל במזומן בלבד וישולם עבור נציג מטעם צוות דוכנים או הנהלת הכנס.
- הארגון אינו לוקח אחריות על נפח המכירות בפועל של הדוכן, ונתון זה לא יהווה הצדקה לאי-תשלום עלות השכרת הדוכן.
- במידה ובעל הדוכן יעזוב את מתחם הכנס מבלי לשלם, ללא תיאום ואישור מפורש מצוות דוכנים, זכותו לקיים דוכנים במסגרת אירועי ארגון עתידיים עלולה להישלל, ותישקל נקיטת צעדים משפטיים נגדו.
- בעלי דוכנים יתבקשו להגיע לאזורים אשר יוגדרו כ"אזורי כניסת דוכנים" בין השעה 7:00 לשעה 9:00 בבוקר יום הכנס (לפני פתיחת השערים). בעלי דוכנים אשר לא יעשו זאת, יאלצו להמתין בתור הרגיל ולהיכנס בכניסה הרגילה.
- בעל הדוכן מתחייב להופיע בלבוש הולם, לשמור על ניקיון בשטח הדוכן, לא להוות כל מטרד למבקרי הכנס, להימנע מפגיעה ברכוש המקום או רכוש מבקרי הכנס, לא לתלות תמונות וחפצים על הקירות, לא לגלוש מעבר לשטח הדוכן, לא לפזר סחורה על הרצפה מחוץ לשטח הדוכן, לא להשמיע מוזיקה, לעקוב אחרי כללי ותקנוני הכנס ולפעול לפי הוראות הנהלת הכנס. במידה ויופרו אחד או יותר מהתנאים הנ"ל – להנהלת הכנס תהיה הזכות להשבית את הדוכן באופן מיידי, ואף לפנותו ממתחם הכנס, ללא פיצוי מצד אמא"י.
- במקרה ובעל הדוכן יהיה מעוניין להשתמש במוצרי חשמל בשטח הדוכן שלו, יהיה עליו לתאם זאת מראש מול צוות דוכנים באמצעות ציון סוג המכשיר בטופס ההרשמה (לדוגמא: מחשב נייד). שימוש זה יהיה כרוך בתשלום נוסף של 10 ש"ח עבור כל שקע.
- אין לחבר מפצלים לשקע.
- בקשה לגישת חשמל אינה מהווה הבטחה לספקה וצוות דוכנים רשאי לא לאשר בקשות אלו.
- הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לבקש מבעל הדוכן לנתק או לכבות מכשיר חשמלי במידה ויפריע למבקרי הכנס. לא יינתן על כך החזר כספי.
- ביטול הרשמה – המועד האחרון לביטול ההרשמה להפעלת דוכן, לאחר חתימת שני הצדדים על ההסכם, הוא יום רביעי ה-24.07.2024. ביטול במועד מאוחר מתאריך זה יגרור חיוב כמפורט מטה
- במקרה של ביטול השתתפות הדוכן בכנס לאחר יום רביעי ה-24.07.2024, יזוכה בעל הדוכן בעבור 50% מהתשלום שבוצע.
- במקרה של ביטול השתתפות לאחר יום חמישי ה-01.08.2024, לא יזוכה בעל הדוכן עבור התשלום שבוצע.
- החזרים עבור ביטולים יהיו בניכוי 5% מהסכום עבור עמלת העברה.
- בהתאם לנהלי המקום ותקנון הכנס:
- חל איסור על דוכנים למכור ו/או לחלק מוצרי מזון או משקאות בשטח הכנס.
- חל איסור על מכירת כלי נשק קר או חם, מעץ ו/או ברזל, וכל כלי אשר שימוש בו עלול לפגוע במבקרי הכנס.
- חל איסור על חלוקת חומר פרסומי מכל סוג שהוא ללא אישור צוות הדוכנים ו/או הנהלת הכנס.
- חל איסור על מכירת מוצרים אשר יש בהם לכדי פגיעה בזכויות יוצרים.
- חל איסור על הצגת מוצרים שיש בהם לכדי פגיעה ברגשות באי הכנס, תכנים שעשויים להיחשב בלתי הולמים, או כל תוכן שאינו מתאים לקהל הצעיר מגיל 18. במידה ואינכם יודעים אם התוכן שברצונכם למכור עלול להיות תוכן רגיש, ניתן לפנות לצוות דוכנים להתייעצות במייל [email protected].
- על בעל הדוכן לפעול על פי חוקי מדינת ישראל, ובתוך כך, חלה על כל הדוכנים חובת חלוקת קבלות עבור המכירות.
- בעל הדוכן ועובדיו מחויבים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד הביטחון של מדינת ישראל.
על בעל הדוכן החובה לוודא כי כל מפעיליו קראו את נהלי ותקנוני הכנס בכלל, ואת תקנון הדוכנים בפרט.
לקריאת תקנון הכנס לחצו כאן.
במקרה של הפרת אחד או יותר מסעיפי ההסכם והתקנונים מצד בעל הדוכן ו/או מישהו ממפעיליו, הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לבטל את השתתפות הדוכן בכנס, ללא החזר כספי מצד אמא"י, ואף עלולה להחליט לא לאשר את השתתפותו באירועי ארגון עתידיים.
לפניות, שאלות ובירורים, שלחו מייל אל צוות דוכנים בכתובת: [email protected]
ההרשמה הסתיימה