Skip to content

מתחם הקונסלות

במתחם הקונסולות ימצאו 7 עמדות ובהן קונסולות שונות עליהן ירוצו כמה ממשחקי הקצב היפניים המוכרים ופופולריים ביותר, חלקם כאלו שלא ניתן לשחק בשום מקום אחר בארץ.

בין המשחקים: עמדות עם משטחי ריקוד מקצועיים מברזל למשחקים DANCE DANCE REVOLUTION ו-PUMP IT UP שלטי Yuancon ו-FAUCETWO מקצועיים מיפן בשביל המשחק SOUND VOLTEX EXCEED GEAR. קונסולות PS2 עם שלטי קונאמי מקוריים שיריצו את המשחקים BEATMANIA ו-Pop'n Music המשחקים מציעים מבחר עצום של שירים יפנים ממגוון ז'אנרים, ולהם רמות קושי שונות שמתאימות לשחקנים מתחילים ומנוסים כאחד.

Picture1 1
Picture2

מנגה קפה חברתי

תמיד חשבתם שכנסים הם הזדמנות טובה להכיר אנשים חדשים? רוצים להכיר חברים חדשים שתוכלו להסתובב איתם כבר ביום הכנס? מנגה קפה חברתי כאן בשבילכם!

במנגה קפה החברתי יוצבו מספר שולחנות שחולקו לפי נושאי שיחה במגוון תחומים, אנימות ומנגות, כך שתוכלו לשבת ולדבר עם אנשים על הכותרים האהובים עליכם – וכך גם להכיר אנשים חדשים.

כחלק מהפקת לקחים מאירועים קודמים, הנושאים יהיו פתוחים ויקבעו במספר דרכים – חלק יהיו שיחות פתוחות על מגוון נושאים והשאר יהיו בנושא סדרות שיבחרו על ידכם  בסקר מקדים באירוע יעודי או במקום עצמו, לפי רצונות המגיעים. אם אתם מרגישים שבשולחן מסוים נגמר הדיון או שנשארתם לבד, תמיד תוכלו לעבור לשולחן אחר לדיון על אנימה/מנגה אחרת שמעניינת אתכם!

DSCF4449 1

פינת משחקי קלפים ואסטרטגיה

"יוגי-הו", "פוקימון", "דרגון בול Z" ו"ואנגארד" הם לא רק סדרות אנימה ומנגה מפורסמות – לכל אחד מהם יש משחק קלפים מוצלח ומעניין. כחלק מהמשחקייה אנו נדאג ללימוד, משחק חופשי ואפילו טורנירים לשחקנים מנוסים. בואו ללמוד ולהצטרף לקהילה הישראלית, אבל הכי חשוב – בואו ליהנות!

הממלכה היא חנות התחביב המובילה בישראל. אנו פועלים ממשכננו החדש ברחוב חנקין 10, הוד השרון, וזמינים בטל' 09-8946404. הממלכה מתפרסת על פני עשרות עולמות דמיון וכיף ללא הפסקה. בחנות שלנו, כמו גם בדוכן שלנו בכנס, תמצאו מבחר משחקי לוח, קלפים, מיניאטורות, קומיקס, ציוד/נשקי לארפים, פיגורינות, פרטי לבוש, תכשיטים ומבצעים מדהימים.

GameBoard 3

פינת גו (Go)

משחק לוח בן 4,000 שנים מהמזרח הרחוק. החוקים פשוטים, אך העומק אין סופי!

המשחק חשוב במיוחד בתרבות היפנית, ומוכר מסדרת האנימה המוצלחת "היקארו נו גו".

הפינה תופעל לאורך כל היום ותאפשר ללמוד איך לשחק, להתנסות וגם לשחק עם שחקנים מנוסים או עם שחקנים מתחילים.הפינה מתופעלת על ידי אגודת הגו הישראלית, אשר שמה לה כמטרה את קידום הגו, פעילויות גו, הפצת המשחק, שיפור ההיכרות עם המשחק על רבדיו השונים והעלאת כמות השחקנים בישראל.

GameGo 2
דילוג לתוכן